close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחשבוני ביוץ מומלצים – מה האופציות שעומדות לרשותך

מערכת שורשכא אלול, תשפ10/09/2020

מהי הדרך הכי טובה בשבילך למחשבוני ביוץ?

תגיות:
לעיתים, נשים שמבקשות להיכנס להריון על מנת להקים משפחה עם בעליהן, צריכות לדעת כיצד לתכנן את הזמנים הכי טובים מבחינת הגוף. לשם כך הן יכולות להשתמש במחשבונים שונים אשר יעזרו בכך. מחשבונים אלו מספקים צפי מסוים לגבי מתי זה אפשרי מבחינה ביולוגית עבורן.

למחשבון ביוץ דייזי

לפני שנציג מחשבונים כאלו מומלצים, נסביר על מספר דרכים בהן היה נהוג להשתמש בעבר וכן על דרכים שונות שניתן להשתמש בהן היום. באופן טבעי, המחשבונים בהם היה נהוג להשתמש בעבר, הם פחות מומלצים
ואיכותיים מהמחשבונים בעזרתם ניתן לחשב כיום.
מחשבוני נשיות מומלצים פועלים על פי נתונים לאורך זמן. אלה נתונים ספציפיים שהאישה מכניסה אל המחשבון, זאת על מנת שהמחשבון יוכל לספק מגמות ונתונים וכיצד הם משפיעים. מדובר על מידע מקיף ורלוונטי. לעומתם מחשבונים אחרים, פחות מתחשבים במידע כזה ולכן הם פחות מהימנים.

למשל, בעבר היה נהוג להשתמש במקלונים בעזרתם היה אפשר לדעת האם האישה נמצאת עדיין בטווח הימים, בו היא יכולה להיכנס להריון. הבעיה עם יטה זו, שלא תמיד המקלונים הראו נתונים אמיתיים, ולעיתים הנתונים היו מאוחרים ולא רלוונטיים יותר. המקל יכול היה להיות חיוני, אם הוא היה מראה מידע מדויק והיה ניתן להשתמש בו.

אופציה אחרת, יותר חדשנית הוא מחשבון ביוץ אונליין. מדובר ב מחשבונים שמאפשרים לאישה לקבל צפי, פחות או יותר, מתי הזמן היותר מתאים להיכנס להריון. הבעיה כאן, שמדובר על צפי ולא על תקופת זמן מוגדרת וברורה. כמו כן, המחשבון לא משתמש במידע רב ואיננו מתייחס לנתונים שיכולים להשפיע כך או אחרת על קבלת נתון מהימן.

מחשבון דייזי – המחשבון הטוב ביותר בשוק
אישה שרוצה לדעת בדיוק מתי היא מסוגלת ביותר להיקלט בהריון, יכולה להשתמש במחשבון דייזי. מחשבון זה מקבל ממנה את כל הנתונים ההכרחיים, נתונים רלוונטיים אודות הגוף שלה, כמו כן הוא לוקח בחשבון שינויים מסוימים שמתרחשים אצלה ודרך זה שהוא מודד את חום גופה על בסיס יומי (דבר שעל האישה לעשות בעזרת המכשיר, אחרי שהיא ישנה לפחות 3 שעות בלילה ולפני שהיא קמה מהמיטה), אז הוא יכול לספק לה מידע מהימן, לגבי הזמנים המתאימים ביותר להיקלטות, ומתי פחות.

אחד היתרונות של מחשבון דייזי ומה שהופך אותו למאוד פופולארי, זו נוחות השימוש ועצם זה שאפשר לקחת אותו לכל מקום, להשתמש בו באופן נוח ופשוט, כמו כן יש לו אפליקציה שאפשר לראות את כל הנתונים בצורה נוחה ומסודרת. כאמור, הוא מספק את כל המידע הרלוונטי בצורה מהימנה ומדויקת, הרבה יותר ממחשבונים ומכשירים אחרים. כך אפשר לדעת הרבה יותר על האפשרות להריון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה